fbpx
Показує 10 Результат(ів)
реклама в лінкедін

Як зробити ефективну рекламу в Linkedin

LinkedIn надає можливість розміщувати рекламу в стрічці новин, в бічній колонці, в повідомленнях, на сторінках компаній і в партнерських додатках. Рекламу в LinkedIn можна налаштовувати на основі різних параметрів, включаючи місце розташування, посаду, навички, освіту, галузь та багато інших, що дозволяє лазерно націлювати рекламу на потрібну аудиторію. LinkedIn також надає можливість використання креативних елементів, таких …

розвиток ютуб каналу

12 ідей для розвитку YouTube каналу

На розвиток ютуб-каналу впливає багато факторів. Якість контенту: якщо контент каналу цікавий та якісно зроблений, це може залучити велику кількість глядачів та підписників. Аудиторія: важливо розуміти, хто ваша цільова аудиторія та які теми чи відео їй найцікавіші. Це допоможе вам створювати контент, який буде залучати та утримувати вашу аудиторію. SEO: оптимізація відео під пошукові запити …

оформлення бізнес сторінки фейсбук

На що варто звернути увагу при оформленні професійної Facebook бізнес сторінки

Заповнення інформації про компанію: додайте логотип, опис бізнесу, контактну інформацію та посилання на сайт та соціальні мережі. Розміщення привабливого контенту: опублікуйте високоякісні фотографії та відео, які привернуть увагу користувачів. Регулярне оновлення сторінки: розміщуйте новини, події, акції та інший контент, який буде цікавий вашій аудиторії. Взаємодія з підписниками: відповідайте на коментарі та повідомлення користувачів, проводіть опитування …

як правильно спілкуватися з клієнтами в інстаграм дірект

10 порад: як правильно спілкуватися з клієнтами в інстаграм дірект?

Існує кілька порад, які допоможуть вам покращити комунікацію з клієнтами в Instagram та стимулювати продажі: Зробіть ваш обліковий запис привабливим та інформативним, виділіть свої товари та послуги, використовуйте яскраві та якісні фотографії, опишіть усі характеристики. Відповідайте на всі запитання та коментарі швидко та ввічливо, проявляйте інтерес до клієнтів. Пропонуйте своїм підписникам акції, знижки, подарунки та …

Ефективне просування будівельного бізнесу у соціальних мережах

Працюєте у сфері будівництва/архітектури/дизайну інтер’єрів тощо? Тоді цей мануал з просування в Facebook, Instagram точно стане вам в нагоді. Ми працюємо/вали близько з 10 бізнесами у сфері будівництва, скління, систем опалення та вентиляції. У роботі ми завжди йдемо за шляхом, описаним у цій статті. Розглянемо наші методи просування на прикладі компанії Axioma. Компанія Axioma спеціалізується …

Як просувати освітні проєкти, щоб були звернення з соціальних мереж?

Розглянемо на прикладі реалізованої стратегії з лідогенерації для агенції освіти закордоном Active Study. Перший крок – Аналіз цільової аудиторії. ХТО НАШІ ПОТЕНЦІЙНІ КЛІЄНТИ? Наших клієнтів можна розділити на 2 групи:  ДОРОСЛІ ДЛЯ ДІТЕЙ. Це батьки (35+ років) майбутніх абітурієнтів, які хочуть відправити дитину вчитися за кордон.  Це можуть бути батьки старшокласників, які будуть вступати до …

Лид магнит для В2В

Ожидание: запустили рекламу и поперли лиды. Реальность: лиды не льются из рога изобилия. Нужно придумать, как заинтересовать потенциальных клиентов, как мотивировать оставить заявку. Делимся примерами лид-магнитов, которые используем в работе. Скидки Банально, но все еще эффективно. «Оставьте заявку и получите индивидуальный тариф на электроэнергию». «Напишите нам и получите скидку -20% на свой первый видео-ролик». Бесплатная …

Таргет для В2В. ДА или НЕТ?

50% клиентов нашего агентства работают в сфере В2В. Поэтому со всей ответственностью заявляем, что таргет для В2В РАБОТАЕТ. А иногда работает даже лучше, чем в рознице.⠀ ЛПР точно так же, как и все остальные люди пользуются социальными сетями Ваши конкуренты в большинстве случаев не знают, что делать в социальных сетях. Свои страницы ведут хаотично, по …

Чек-Лист по продвижению вашего Чат-бота

Друзья! О том, что такое чат-бот и в чем его преимущества, слышали все, кто ведет бизнес в Интернете. Большинство из тех, кто слышал, хотят внедрить или уже внедрили чат-бот в свой бизнес. Чат-бот кажется спасательным кругом: это относительно недорогой инструмент, который экономит ваши средства и время, дает возможность коммуницировать с клиентами 24/7, создавать рассылки.

Чек-Лист по Ответам в Direct в Instagram

1. Написал = Заинтересовался. Никто не пишет просто так. Каждый кто написал – ваш потенциальный клиент.
2. Отвечайте оперативно. Через 3 часа, тем более через неделю человек уже успел купить в другом месте.
3. Проработайте основные возражения. Составьте скрипт.